Post by gyscholanghostsour on Feb 16, 2022 23:36:19 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Frenzy®️Cooking Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Frenzy®️Cooking Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ökar nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Frenzy®️Cooking Game 2022 version ▞▞▞
Älskade spelet men spenderade alldeles för mycket tid på att titta på annonser. Jag spenderade 2 timmar på att spela per dag och lika länge eller längre på att se annonser. Spelet i sig är fantastiskt. Jag skulle ha gett 5 stjärnor men annonserna var för mycket.
Cooking Frenzy®️Cooking Game Strategia mhe
Jag brukade älska det här spelet men nu kommer de att spela reklam på nästan alla nivåer. Inte bara en utan två. Detta hände så mycket att det fick sig att krascha. Väldigt besviken.
Nivåerna är bra tills jag kommer till Ramen nivå 23. Kan inte ta mig förbi det ens med boostar och jag är trött på att försöka. Inte kul, bara ångestframkallande. Avinstallerad. Tack.
det är så upprört! Jag har redan uppgraderat min restaurang fullt ut men många nivåer kan fortfarande inte slå utan att spendera booster eller diamanter! det är sug! och många nivåer misslyckades inte heller för att jag inte är snabb nog att servera men kundens gång går så jävla långsamt! och ja popupen spenderar 100 diamanter för att förlänga tiden eller lägga till kund är så irriterande, många gånger träffar det av misstag, medan tjäna diamanter tar mycket tid att spela. Jag hoppas att du överväger att fixa detta. var inte girig.
Det var okej. Jag blev bara uttråkad ganska snabbt eftersom att spela samma restaurang 50-60+ gånger var inte alls kul. Om det fanns ett annat sätt att få nycklar hade det kanske varit bättre. Jag kunde bara köpa dem och flytta till en annan restaurang.
Det här är en rolig app men dyr att fortsätta spela. Jag har stannat för att jag vägrar att spendera så mycket pengar som krävs för att köpa ädelstenar. Att kräva 300 ädelstenar för varje booster är löjligt. Jag kan förstå att det krävs 100 ädelstenar men 300 ädelstenar är girigt. Jag kommer definitivt att avinstallera den här appen snart.
När jag skulle ladda ner spelet såg jag hur man spelar det. Men när jag fick spelet var det helt annorlunda än hur det sa att det skulle spelas. Det är inte rättvist eftersom jag bara fick spelet för att jag gillade hur det skulle spelas. Kanske kan du ändra hur det är gammalt det ska spelas eller bara ändra spelet om du vill få en bra recension!!
Jag är på French Restaurant vid det här laget. Men jag kunde inte samla nycklar på nivå 207, 211 och 213. Jag har bara fastnat där. Jag har använt mina boosters och spelat alla dessa annonser bara för att jag skulle klara de här nivåerna, men utan lycka. Och allt är redan uppgraderat. Så frustrerande. Nivåerna blev bara omöjliga att klara...för svåra. Hur som helst, jag förstår fortfarande inte hur den där klockförstärkaren fungerar. Varje gång jag försöker använda det, finns det ingen förändring i spelet. Det är inte vettigt för mig.
Talking Ginger 2 Διασκέδαση jqrk
Ville bara säga tack för din extrema uppmärksamhet på detaljer och utmärkt kundservice. Jag betalade 4 stycken en $5,99 paket nvr rcvd - en anställd mailade mig som tyckte att det skulle vara roligt att skicka mig min egen scrnshot med instruktionen att "trycka på detta" och få din belöning En png scrnshot av mitt sorgliga spel - utan belöningar , inga diamanter och inga power ups. Eftersom det inte verkar som att jag kommer att få min belöning, här är min recension. "Knacka på detta och få din belöning" va? Till din konsumentbas ..för det är roligt 😐
Jag kan inte ladda ner nästa restaurang, det säger hela tiden, min internetanslutning är fel
ganska irriterande spel. till en början är det trevligt men senare kommer det att kräva dig ädelstenar och det är väldigt svårt att få tag på och det enkla sättet är att du måste spendera pengar för att köpa det. ganska uppenbart, pengar spel.
Jag älskar det här spelet väldigt mycket. Det är väldigt lärorikt när det kommer till att arbeta på snabbmatsrestauranger som McDonald's, Dunking Donuts och så vidare. Frigör stress där du kommer att glömma eventuella problem i ditt liv eftersom det ibland är en väldigt bra sak . Tina eller Diamond som det alltid har varit mitt smeknamn.
Älskar spelet, men fastnar på nivåer så ofta att jag använder klockan och annonsen för att få ytterligare 10 sekunder/extra kund. Men i går kväll märkte jag att jag inte längre kan se en annons. Inte säker på om detta är ett "mig"-problem eller om den här funktionen togs bort. Jag vill verkligen fortsätta spela spelet men om jag inte kan klara nivåer tror jag att jag kommer att bli frustrerad så småningom.
Tvångsannonser. Utöver restaurang 3 KRÄVER vissa av nivåerna användning av kraftappar eller titta på en tillägg för att öka tiden. Inte ens möjligt att göra det eftersom kunderna inte kommer snabbare. Spelet är ok
Jag njöt verkligen av spelet, men jag är nu vid en punkt där jag känner att jag tvingas köpa ädelstenar för att utvecklas, vilket jag inte kommer att göra eftersom det här ska vara ett gratis spel, mina färdigheter för dessa typer av spel är bra eftersom jag har spelat dem i flera år, plus att jag tittar på videor så jag genererar redan intäkter åt dig.
Gillade att spela och klarade alla tre stadsnivåerna. nu när jag spelar om märkena och priserna fungerar plötsligt allt jag kan laga rätter, men inga kunder kommer till restaurangen. Konstigt... kan inte spela vidare
Jag tyckte att det här spelet var ett snitt över resten och röstade det 5 stjärnor med en bra recension för ett par dagar sedan, tyvärr visar det sig vara samma som alla andra, det här låter dig komma lite längre än de flesta innan det börjar ge omöjliga utmaningar för att få dig att spendera pengar, när du väl fått bakeri 70+ nivåer är alla nivåer med en timer riggad så att du inte kan vinna, det är synd att girighet förstör ännu ett spel. Jag skulle köpa spelet för att få fair play, men det kan du inte, så ett annat avinstallerat det är då.
Spelet är riktigt bra... Jag tycker om att spela det.. Vissa stadier är lite svåra men det är fortfarande bra
Spelet har vackra animationer och UX var bra, men tyvärr var jag tvungen att avinstallera eftersom det blir svårare att hålla jämna steg med nivåerna om du inte har obegränsade boosters (som de gav, men bara med att köpa diamanter (med riktiga pengar) för att köp boosters). Det verkade som att varje gång jag gick en nivå, försökte de få mig att använda en booster. Till och med timern var otrolig. Synd att de inte ger folk chansen att avsluta alla nivåer utan att betala något
Samma som de flesta av recensionerna här, riktigt bra start, men de tidsinställda etapperna blir snabbt omöjliga att klara, och tar ibland dagar eller veckor att slå. Inte säker på om utvecklarna faktiskt spelade spelet själva innan de släpptes eller vad, men snälla prova det och berätta om spelet är roligt.
Det här spelet var roligt tills nivåerna blev löjliga! Du har inte tid att slutföra dem och den frågar dig hela tiden att använda ädelstenar. Ganska mycket om du inte köper det är det enda sättet att komma långt. Jag märkte detta efter den tredje restaurangen. Jag hatar verkligen det eftersom jag gillade spelet.
Jätteroligt spel men för mycket reklam.
Bra spel om det inte var för annonserna!! Vissa annonser har inget "x" att komma ut ur dem, så du är tvungen att stänga appen och öppna igen för att fortsätta spela, vilket är riktigt irriterande!!
Vidrigt spel, där annonser håller längre än nivåer. De längsta annonserna jag någonsin sett. Mycket frustrerande för spelaren och tidsödande. Annars skulle spelet vara kul att spela. 1 stjärna för spelet som känns mer som en annons än som ett spel.
Spelet laddas inte över 10%. Som en annan recensent nedan kommer spelet inte att laddas längre, spelat i en vecka, men nu kan det inte. Älskar att svaret de gav nedan var att kontakta supporten genom spelet....ja hur kan man göra det om spelet inte ens kommer att laddas?
Cooking Frenzy®️Cooking Game Strategie orr
Fantastiskt spel någonsin ... det finns ofta händelser och uppgifter som ska slutföras. Ladda ner den och slå på!! Vinn spännande boosts och mycket mer.
Jag tycker om spelet, men det hade riktigt svåra nivåer, som inte kan utföras förrän du hade en fördel eller sett annonser för det. godisarna ger bort aromatiskt vilket jag hatar mest.
Jag uppskattar verkligen och tycker väldigt mycket om detta speciella spel, jag kan inte få nog av det, även om jag avinstallerar det otaliga gånger på grund av de utmanande nivåerna, men jag lägger alltid tillbaka det på min telefon och börjar spela igen, jag älskar utmaningen väldigt mycket, jag älskar verkligen och uppskattar det här spelet väldigt mycket😘😘😘🤩🤩🤗😍❤❤❤
Spelet är roligt och grafiken är bra, men de gör det svårt att slå nivåerna när du blir högre - vilket tvingar dig att betala pengar för extramaterial för att slå det, eller titta på många, många annonser. En besvikelse.
Cooking Frenzy®️Cooking Game સ્ટ્રેટેજી kpj
Bra spel och roligt
Jag älskar det här spelet men varför gav jag bara 3 stjärnor🌟? #1 Det här spelet är riktigt coolt, men när jag avslutade frukostrestaurangen börjar jag ladda ner "Ramen Shop", men när jag klickar på OK-knappen för att ladda ner den butiken står det att jag förlorade i 60 dagar, får en belöning för det och jag är så besviken för när jag återvände till frukostbutiken, började jag igen i SPELETS FÖRSTA NIVÅ... Och sist är, ibland sparkade det mig tillbaka till min startskärm, fixa dessa problem så fort du kan, snälla hjälp mig😥
Cooking Frenzy®️Cooking Game Strateške igre dbf