Post by gyscholanghostsour on Feb 16, 2022 23:39:15 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tomb of the Mask ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tomb of the Mask IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ flere tokens hack ▞▞▞
▞▞▞ Tomb of the Mask 2022 version ▞▞▞
Arbeid med kreativ modus for Android
Det er supert med dette spill dere må ha flere som spiller det.
Jeg glemte at det er et par år siden jeg har spilt dette, heldigvis hadde jeg deaktivert annonsene, men sammenlignet dette spillet med Switch-versjonen jeg har. Jeg tror jeg foretrekker det, spillet kjører jevnt og knappekontrollene er mye raskere å følge med i stedet for å skyve fingrene. Jeg husker heller ikke abonnementer på dette, ikke et lurt trekk der. Jeg betaler heller 10$ for å spille på Switch, men håper folk er tålmodige med å holde det tempoet oppe siden det ikke er noen kjøp av spill.
Tomb of the Mask Екшн hvtm
Helt topp
Tomb of the Mask Akční mxx
morsomme, men konstante annonser som ødelegger spillet
Vanedannende spill som sannsynligvis er veldig morsomt, men som skader seg selv med en annonse etter hvert nivå, en annonse for bonuser, en annonse for å doble belønninger, en annonse for å åpne kister tidlig osv.
Jeg elsker dette spillet når jeg er i bilen og ikke har noe å gjøre. Jeg spiller dette! Det gir meg mye underholdning og det er så morsomt og enkelt
Tomb of the Mask Last ned og installer | Ios
Dette er så sykt og utfordrende, men jeg fullførte nivå 2 og 4 og maskene er fortsatt låst. Hvorfor? Er det en feil?
Jeg hater denne appen. Jeg fikk dette som et tillegg og ønsket å nedgradere det igjen, men jeg har det allerede på det laveste
Hvis den ikke hadde annonser, ville den vært perfekt 👌
Morsomt spill, men reklamene. Når jeg klikker av annonsen, laster den den ned. Men generelt er det mange annonser. Hvis du ikke vil ha annonsene, anbefaler jeg flymodus. En annen ting er når det ikke er noen annonser og du virkelig kommer inn i spillet, men du fortsetter å dø mye, må du enten vente på at livet ditt skal regenerere, som jeg tror ca. 14 minutter, eller du må gå ut av flymodus og se en annonse. Og jeg har ikke tålmodighet til den ngl.
Det er mye feil hvis det er et bra spill prøv det ut så fortell meg bye
Ville gitt 5 stjerner hvis tge devs fikser kontrollene. noen ganger mens du spiller slutter sveiperegistreringen å fungere uten grunn.
Det er bra så langt, MEN noen høyere nivåer er litt over hardt! Så vær så snill, du bør ha et nivåhoppingsalternativ, det er forresten et godt spill å spille 🐭
Det er et veldig morsomt spill, det gjør det også vanskelig i hvert enkelt trinn, og det gjør det så bra, så jeg likte det veldig godt, og jeg håper dere også, og takk
Vurdert
Fantastisk bh og unikt spel.
Den skal la deg spille i offline-modus
Morsomt spill og ikke for mange tillegg
Jeg likte spillet, men måtte avinstallere fordi det er en grafikkeffekt som gjorde meg kvalm. I menyskjermene bruker de en effekt for å skjule deler av skjermen for å veilede deg gjennom menyen. Men effekten fikk meg til å føle meg kvalm. Aldri hatt dette problemet før. Også det ukentlige abonnementet på $9,99 er latterlig. Kom igjen folkens. Dette spillet er i utgangspunktet pacman med bedre kart. Jeg har ikke noe imot å bruke litt på morsomme spill. Men $40 i måneden er LANGT utenfor det typiske utvalget for spill av denne kvaliteten.
Galaxy Invaders Attack - Alien Shooter Arkada tuwb
Spennene spill Litt vanskelig
Dette spillet ville vært flott, men tiden per energi du får er uhyggelig lang, spesielt gitt det faktum at du kan miste alle 5 "energiene" i løpet av et par minutter. Selv om annonsene ikke plager meg, er det den lange tidsrammen mellom å stoppe og gå som tvang meg til å femte hele spillet, 2 av 5
Mange annonser
Det er så mange annonser. Hver tur er det annonser. det gir meg litt hodepine, designet og fargene er overveldende. Selve spillet er morsomt, men det er vanskelig Å komme til spillet.
Spillet er veldig kult, men det faktum at jeg får en annonse hver gang jeg feiler eller fullfører et nivå er veldig irriterende. Noen ganger er måten jeg beveger meg på også rart, jeg ville sveipet til høyre og det sender meg også fly opp/ned, noe som ikke gir mening, noen ganger beveger jeg meg ikke i det hele tatt, og jeg må sveipe på nytt flere ganger. Dette kan bare være skjermen min, men det er bare i dette spillet. Så jeg er ikke sikker
For mange tvangsannonser
spillet er bra, men det er én ting annonsen bare dukket opp og du kan ikke avslutte den, den er så irriterende og annonsen er 1 min lang
Jeg liker dette spillet
Det bra Trenger flere teksturer til det.
AirPods (2. generasjon) – Apple (NO)
Tomb of the Mask Azione gdyh
Jeg likte det ikke i det hele tatt, det er for vanskelig, og arkadespillet er bare det verste 😫 hvis jeg skulle rangere dette til 0/5, gjør jeg det definitivt. Jeg hater det mye, det er bare ikke for meg antar jeg🥱
Flott, men mange annonser. Beste ting å gjøre: slå av WIFI. Eh. Likevel, takk.
Skikkelig bra spill og dra fram vis du kjeder deg!
Bra spill!
Dette spillet er veldig morsomt, men det har mange tillegg, så det er det eneste problemet i dette spillet
Kontrollene er litt dårlige men det er fortsatt gøy
Jeg liker virkelig dette spillet, det er ærlig talt vanedannende, men det er veldig bra!
noen baner er vanskelige
Veldig bra og morsomt spill og spilt 👍👍👍👍👍😂😀🏆😁🎖️Brabrabra.
Jeg liker denne apen for det er et kult og spille
Fylt med annonser og mikrotransaksjoner
Det er veldig gøy jeg elsker! Men én ting du setter gjenopplivingsknappen koster ateisten til 150 eller bare 100 cus for å få tilbake 200 er mye. men ja, det er veldig gøy!
Jeg hater det. For mange annonser. Nesten hver gang du "dør" er det en annonse. Hvis du betaler for annonsefjerning, får du bare noen få fjernet, ikke alle. For å fortsette å spille uten annonser må du betale for et månedlig abonnement? Gtfoh
Det er et fantastisk spill. Men energien fylles ikke selv etter videresendingstid. Fiks dette.
Den eneste grunnen til at det er 4 er fordi nivåene blir litt repeterende